Bonka circus

Bonka Circus maakt creatieve content die er hoofdzakelijk op gericht is een positieve bijdrage te leveren. Een bijdrage aan de fantasie- en de creatieve wereld van de kinderen bijvoorbeeld, in programma’s als ‘Zingaburia’, ‘Sturmtroopers’ en ‘Trix’. Programma’s over hoe sport iedereen kan samenbrengen in ‘Fanatico’, ‘Everyday Football’, 'Iedereen Duivel’ en ‘Ketnetduivels’, over de mens in de maatschappij in het jongerenproject ‘Boost’ en het Eén-programma ’Typisch Mensen’, of over hoe wetenschap relevant kan zijn voor iedereen in 'De Schuur Van Scheire’.

Bonka Circus zet Content with a purpose niet alleen centraal in de traditionele lineaire zin, maar introduceert deze ook bij merken en organisaties als middel in strategische communicatie campagnes om hun positieve bijdrage aan de maatschappij uit te drukken. In de strijd van Actiris tegen werkloosheid in Brussel bijvoorbeeld, via campagnes met Vincent Kompany; in de ongelimiteerde drive van Playsports om de strafste supporters te blijven ondersteunen om sport samen te beleven, in het werk voor de Vlaamse Stichting voor Verkeersveiligheid die het gedrag van de chauffeur in Vlaanderen op een originele manier positief probeert te beïnvloeden; in het scherpstellen en onderbouwen van de missie van SOS Kinderdorpen in 173 landen, zodat geen enkel kind nog alleen moet opgroeien.

Over Bonka circus

Sluisstraat 79/03
3000 Leuven
info@bonkacircus.com
naar de website